Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Joël Veen - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Joël Veen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Joël

Blijf op de hoogte en volg Joël

24 Januari 2013 | Nederland, Coevorden

Hallo allemaal!

Het schiet nu allemaal lekker op!
Dinsdag is het alweer zo ver dan gaan we na Sint Maarten.
Zaterdag heb ik nog een afscheidfeest, erg veel zin in!

Ik zal stage gaan lopen bij het Holland House Beach Hotel.
Het is een erg mooi Hotel en lekker dicht aan het strand.

Maar eerst als ik in Sint Maarten aan kom. Een lekker weekje vakantie, dus lekker genieten ;).

Ik denk dat het echt een geweldige 5 maanden zullen worden en dat een herrinering gaat worden om nooit te vergeten.

Ik zal proberen hier zo vaak mogelijk een update op te maken. Zodat jullie ook allemaal een beetje weten wat ik in Sint Maarten allemaal uitvreet :)

• 24 Januari 2013 - 13:17

Hoi Joel

Het schiet zeker lekker op,hopelijk ga je een super tijd krijgen!!

Trouwens je hebt een uitzwaai feest want je komt toch gewoon weer terug

Heel veel plezier in het warme St Maarten

Liefs Mama

• 24 Januari 2013 - 13:45

Gea :

Hoi,

Leuk dat je een soort van blog gaat bijhouden.
    Kunnen Bram en ik lekker meegenieten van alles wat jij aan de overkant van de oceaan gaat meemaken.
    Fijn vooruitzicht om in je korte broek te kunnen gaan rondwandelen terwijl wij hier zitten te verkleumen.
    Maar voordat je gaat, ga ik je natuurlijk eerst nog uitzwaaien!!

Have fun!!!

Groetjes,
    Gea

• 24 Januari 2013 - 20:56

Monique:

Hè joel, leuk dat je verslag gaat leggen!!! We gaan je volgen!!!:-)

• 25 Januari 2013 - 10:50

Mariska:

Harstikke leuk dat je een reis verslag gaat bijhouden!!
    Ik hoop dat je een leuke tijd gaat hebben, we komen je nog even uitzwaaien zaterdag avond.
    Pas goed op, kom gezond weer terug, en vooral genieten.
    Mariska

• 26 Januari 2013 - 13:02

Ilona:

Lieve Joel,
    Heel veel plezier vanavond en geniet er nog even van!
    Ik hoop dat je een leuke maar ook mooie tijd daar tegemoed gaat!
    En uuh niet te bruin terug komen! Haha

Liefs Ilona

• 27 Januari 2013 - 20:06

Ingrid:

Hallo Joel,

Nog ff en je vertrekt naar Sint Maarten. We vinden het leuk dat je een weblog bijhoudt. zo kunnen we meegenieten van je avontuur. We wensen je een hele fijne tijd toe, geniet van alles.

groetjes
    Boy, Ingrid en Cai Wu.

P.S. we zijn best een beetje jaloers, jij lekker in de zon en wij in de kou ;)

• 29 Januari 2013 - 11:01

Hoihoi Joel

Nou vond het vanmorgen nog niet mee vallen en je zusje ook niet.
    Met een vertraging ben je op weg naar het zonnige st Maarten
    We hopen dat je een hele mooie en leerzame tijd daar zult hebben maar natuurlijk ook heel veel plezier

Groetjes Rens Petra en Djamyla

• 29 Januari 2013 - 11:01

Hoihoi Joel

Nou vond het vanmorgen nog niet mee vallen en je zusje ook niet.
    Met een vertraging ben je op weg naar het zonnige st Maarten

Groetjes Rens Petra en Djamyla

• 29 Januari 2013 - 17:24

Hetty:

He Joel,

weet niet of je af gearriveerd bent , maar al vast veel plezier in het mooie zonnige St Maarten
    Leuk om je te gaan volgen.