Eerste dag in Sint Maarten - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Joël Veen - WaarBenJij.nu Eerste dag in Sint Maarten - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Joël Veen - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Sint Maarten

Door: Joël ter Veen

Blijf op de hoogte en volg Joël

29 Januari 2013 | Nederland, Coevorden

Nou het is zo ver!

Na eerst dik uur vertraging gehad te hebben en daarna toch bijna 10 uur in de lucht gezeten te hebben. Zijn we aangekomen in Sint maarten!

Het was wel meteen een enorme klap door de warmte, want om nou van 10 graden in 1x na dik 25 graden te gaan... Is wel een hele stap.

Maar toen we in Sint Maarten waren zijn we door een enorm vriendelijke taxi chauffeur na het Holland House Beach Hotel gebracht. Ze heeft ons ook wat tips gegeven en hopelijk hebben we daar ook wat aan :D.

Eerste indruk van het bedrijf was echt super! Ziet er allemaal enorm netjes uit en de collega's zijn erg vriendelijk. Vrijdag krijgen we een tour door het bedrijf en zaterdag zal onze eerste werkdag zijn. Wel wat eerder als verwacht. Maar dat maakt niet uit!

We zijn daarna na ons appartement gebracht door Roy. Dat is een van onze collega's en die zit 2 kamers naast ons in het Delta Hotel. In de kamer naast ons zit een Nederlands meisje. Dus 4 Nederlanders naast elkaar :)

We hebben ons inmiddels al helemaal geïnstalleerd in het appartement. En gelukkig hebben we ook goeie WiFi in ons appartement!

Maar tot nu toe valt nog helemaal niks tegen! En zal er samen met Jeffrey ook een geweldige 5 maand van maken!

• 29 Januari 2013 - 22:07

Petra:

Hoihoi

Nou geukkig veiig aan bijna de andere kant van de wereld
    Gelukkig valt het allemaal mee goede reis leuke kamer en zoals het er nu uit ziet leuk stage adres

Maak er een mooie tijd van en bovenal geniet

Groeten vanuit een regenachtig nederland
    Rens Petra en Djamyla

• 29 Januari 2013 - 22:55

Klara:

Hallo mannen!
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en dat alles tot nu nog bevalt!
    Ik hoop dat jullie een onvergetelijke stage zullen hebben en dat jullie naast het harde werken uiteraard ook genieten van dit grote avontuur!!
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    Enjoy!!! Xxx

• 29 Januari 2013 - 23:07

Remco A.:

Hee maat !

Geweldig om te lezen dat het allemaal naar wens is ! Geniet vooral van het mooie weer. Het was vandaag 1 lange regenachtige dag. Hoop zeker dat je geregeld update wat je uitspookt enzo. Doe rustig aan & maak er wat van.

We miss you. x

• 29 Januari 2013 - 23:17

Monique:

Klinkt veel beter dan hier in Nederland!!! Geluksvogel !!!! Zet hem op en ik vind het erg leuk om je verslagen te lezen!!! Compliment voor je manier van schrijven !!:-)

• 30 Januari 2013 - 00:13

Mariska Luuk Kas En Gert:

Wat gaaf allemaal!! Heel veel succes plezier...... we blijven je volgen hoor!!

• 30 Januari 2013 - 13:23

Hetty:

Fijn Joel , dat jullie goed zijn aan gekomen.
    Even acclimatiseren en dan komt het vast super voor elkaar!
    Veel plezier en leuk om je zo te volgen.
    Zet je er ook af en toe foto's op ?

• 30 Januari 2013 - 22:05

Henk Smid Sr Dalen:

Hallo Joël,

Hartstikke leuk om op deze manier van je te horen. Fijn dat je goed aangekomen bent. zal je verslagen graag lezen. Maak er wat van en de groeten van mij en Jet vanuit Dalen.

• 03 Februari 2013 - 16:18

Opa En Oma:

hallo Joel Mariska was hier dus even geholpen.alles goed hier wij hebben al leuke foto s gezien wat fijn dat het goed gaat groeten van opa en oma.