Wat te doen met je vrije tijd - Reisverslag uit La Plaine-sur-Mer, Frankrijk van Joël Veen - WaarBenJij.nu Wat te doen met je vrije tijd - Reisverslag uit La Plaine-sur-Mer, Frankrijk van Joël Veen - WaarBenJij.nu

Wat te doen met je vrije tijd

Door: Joël

Blijf op de hoogte en volg Joël

13 Februari 2013 | Frankrijk, La Plaine-sur-Mer

Nou zit hier inmiddels alweer 2 weken. Voor mijn gevoel gaat de tijd nog steeds enorm traag. Maarja dat heb je als je je gewoon nog steeds niet goed voelt.
Maar des ondanks hebben we op onze vrije dagen wel leuke dingen gedaan.

De eerste echte vrije dag hebben we een autotje gehuurd. Wel een echte hyundai. En daar het eiland mee verkend. Opzich een leuke ervaring aangezien de mensen hier toch wel iets anders rijden als in Nederland. Maar daar was ik binnen een half uur op ingeburgerd.

De 2e week wouden we eigenlijk 2 quads huren. Maar het zou slecht weer worden. Dus hebben we maar een Jeep gehuurd (ook leuk). En hebben we weer rond het eiland gereden. Maar nu ook land weggetjes mee gepakt.

Het was voor Jeffrey wel erg wennen in een automaat rijden en we stonden ook een paar keer in 1x stil omdat die met links wou gaan remmen. Vonden de mede weg gebruikers allemaal erg leuk(not).

We hadden afgelopen zaterdag een heuze poolparty bij het Rama Hotel. Is eigenlijk niet tot weinig gezwommen. Maar wel paar mensen leren kennen en redelijk wat mensen gesproken.

Ben eergisteren met een collega van ons (Roy) mee gegaan na een bbq op het strand aangezien ik om 5 uur vrij was. En hij ook. Jeffrey kon niet mee omdat hij tot sluit moest werken. Was wel een manier om even mijn gedachte van thuis af te krijgen :)

Blijf thuis wel heel erg missen. En zit opzich voor de rest nog niet erg veel vooruit gang in. Klink misschien wel erg negatief. Maarja het is wel de waarheid.

Kijk wil het niet. Dan wil het niet.

Maar! Ik geef het tenminste een kans :)

  • 13 Februari 2013 - 07:50

    Remco Alberts:

    Heeeee Joël.

    Jeep toeren, poolparty & een bbq op het strand... klinkt allemaal erg fijn in de oren ! Zet zo door maat, je kunt het.


    xx,

    Remco.

  • 13 Februari 2013 - 12:46

    Petra:

    Hoi Joel

    Leuke dingen klinkt fantastich kan niet wachten tot ik er zelf ben
    weet dat ik SUPER TROTS op je ben

    XXXX Mama

  • 13 Februari 2013 - 12:49

    Petra:

    Hoihoi

    Ben ik weer op het landkaartje ben je in Frankrijk als het kan moet je dat even veranderen
    Anders denken mensen o kan wel even naar Joel gaan
    Nou dan komen ze bedrogem\n uit

    Groetjes

  • 13 Februari 2013 - 17:45

    Hilda Bunskoeke:

    succes komt goed!!!!!!! Al bij Karakter geweest?????

  • 13 Februari 2013 - 19:44

    Sander Gosevoort:

    heeei maaat
    fijn om te horen dat het wat beter gaat en je wat leuke dingen hebt gedaan.
    Ga zo door en geniet er van.
    groetjes Bassieee :DDD

  • 13 Februari 2013 - 19:50

    Hetty:

    Hoi Joel,
    Klinkt goed hoor , met een jeep op pad.
    Het ziet er in ieder geval l
    Mooi uit daar.
    Zet hem op en vertel de volgende keer eens wat over de plek waar je stage loopt en wat je zoal doet. Ben ik wel benieuwd naar.
    Het ga je goed!!

    Groetjes Hetty

  • 13 Februari 2013 - 21:11

    Henk Smid Sr Dalen:

    Hallo Joel,

    Mooi dat je weer wat van je laat horen. Het klinkt allemaal al wat beter.
    Volgens mij komt het wel goed daar. Zet je er ook nog wat foto's op.

    Groeten van Jet en mij vanuit Dalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joël

Ik ben Joël ter Veen, Woon in Coevorden en ben 19 jaar oud. Ik de opleiding Horeca Ondernemer Manager op het Alfa College in Hardenberg. En zit nu in het 3e jaar. Ik ga voor mijn stage 5 maand na Sint Maarten toe. En wil hier iedereen op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurd in het verre Sint Maarten.

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 4711

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 28 Juni 2013

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: